En dålig en...

Jo jag är nog ett dåligt bloggämne.. men jag har gjort en hel massa annnat!
Tessans 30-års fest , Schlagerklubben ( positivt överraskad måste jag säga), julbord på Baggböle herrgård, bakat struvor med Jon o Barbro, nästan i mål med julklapparna, fått en fin liten gran som jag myser med, glöggkväll hos Elin , jobbhelg... årets lugnaste lördagkväll med mig själv, kollat att iksu fortfarande finns kvar o att mitt kort fungerar! Idag är det Marias födelsedag så vi har varit på kalas.. tack för  fikat!

Nu ska jag fixa några klappar till innan jag gör natt, ni får lite bilder till ovanstående text!

kram




Kommentarer
Postat av: kattis

Tja! Jag har längtat! Tro att jag nästan startade en egen blogg i går, ve och fasa!!!!!
Nåväl har varit och köpt ett enormt akvarium idag. Vårt andra sprack ju i fredags, så det var ju som ett måste att köpa ett nytt hem åt fiskarna!
Pöss på dä!

2007-12-19 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0