En vit jul?

O vips var det vinter... Sällan har vi tänt adventsstjärnan o det har varit vitt utanför! Jag blev inte ens på dåligt humör när jag kom ut till bilen imorse och den knappt syntes.. det är ju så här det ska vara, men det behöver kanske  inte komma så mycket på en och samma gång..hmm.

Umeås skyltsöndag bjöd på slask o snöblandat regn.. så idag åkte vi en bit utanför stan, Bjurholm som bjöd på snö, tomtar, mys o god middag. Tände första ljuset när jag kom hem o kalasade på en lussebulle. Sitter nu och försöker klura på vad för ena julklappar som ska inhandlas på torsdag, igår lördag hade vi endast tålamod att köa för kaffe o kaka.

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund, har lånat en värmedyna som jag hoppas ska mjuka upp mina stela axlar och nacke så att huvudvärken släpper! Tänkte mig en stund på iksu imorrn.. får börja med lite ben.

ha d bäst
image4


Kommentarer
Postat av: Johanna Ö

Åh, längtar efter snö! Här är det regn idag. Roligt att läsa din blogg Sara, den ska jag följa!

2007-12-03 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0