Gott nytt...

Tiden går, livet flyr .. och kaffesugen har jag varit hela dagen. Har vart på stan o kikat lite ... den värsta rearusningen har lagt sig kändes det som eller också var det jag som var ovanligt lugn. Hittade en klänning som jag spanat på förut så idag var det meningen när den var på rea, en väska ville också den med hem. Vet knappt vad det är för en dag idag.. lördag tror jag .. den firar jag här hemma . Mina saker har bytt plats i lägenheten, det måste åtgärdas, Smygpedant som jag är... kan omöjligt vara pedant fullt ut eftersom jag är fantastisk på att stöka ner på kort tid.

Några ord om julhelgen... åkte upp till Ske-å  på lördagmorgon. Gick en runda på stan, mycket trevlig shopping . Deras nya galleria slår MVG. Träffade sen min kusin o lillkillen Leo 2 månader som förgyllt våran julhelg. Snögaranti har vi varje år i Granbergsträsk, inte flera meter men så pass vitt att pappa kan åka skidor. Åkte tillbaka till stan för att jobba på annandagen och sen julkalas med dans som någon så fint kallade det  :-)

www.schlagerklubben.net 

Nu är det bara en dag och några timmar till kvar av det nya året...
Man tror varje gång att det inte är möjligt, men det är det.. skottår nästa år ,så vi bjuds på en dag extra!
Ha ett gott nytt om vi inte ses innan dess!

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde skriva att ja va hemma under julhelgen;-)
Lille Leo tog visst all din uppmärksamhet...haha
Nåväl hoppas du har en underbar 25årsdag!!
Synd att ja inte kunde vara med...
Kramar från Lillskiten

2008-01-07 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0