En cykel fram o lika snabbt tillbaka...

Nä det här är inte okej...ni håller nog alla med mig när jag säger att jag längtar overkligt mycket till våren! Har vi inte fått snö förut så behöver vi den knappast nu. Hur nöjd som helst tog jag fram cykeln förra veckan men nu är den under jord igen :( 
Hemma hos mamma o pappa är det så mycket snö så jag tycker nästan synd om dem...  
tänka sig innan allt det där är borta...

Positivt är dock att redigeringen av klockan förra helgen gör att det nu strax är ljust när jag slutar jobba klockan 20 :-)

Nä nu är det full fart mot helgen!! Har längtat sen den förra... till veckan åker jag ner till Malmö o min bästade syster! Längtar efter dig...

Adios för stunden!


Kommentarer
Postat av: emma

fin snöbild

2008-04-11 @ 00:16:29
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaaaaaaa nu kommer du snart!!!!!
Jag har längtat länge...vi planerar dagarna i detalj o hoppas vi får bjuda på våååårsol!!
Puss

2008-04-14 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0