Gillar plus..

Fastän inte solen skiner så ska ni nog se att den här sursnön smälter bort...Hoppas att tempen ligger på plus även en tid framåt!

Varit på ett Full moon party i Umeå någon gång? Jag var i lördags,  dock inte riktigt i fas med våran fullmåne.. Jons lägenhet hade genomgått en förvandling o där fanns under kvällen buckets, parasoll, surfbrädor, rökelse, thaimat o massor av trevligt folk! Ännu en lyckad fest :-)

 

Några om om påsken som gick oxå... eller i huvudsak två ord, Mat o Sova!! Minst tio timmar per natt och mat i mängder ni inte skulle tro om jag berättade! Bilden nedan är inte ett motage.. jag gillar faktiskt att röra mig



Stenbocken är positiv i år... hittade denna tavla på besöket i Balsjö...

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0