Olika typer av arbetssätt...

.. verkar mina tidningsbud ha. Imorse trodde jag att jag blivit utan tidning men möttes av det här konstverket är jag öppnade dörren
 Dessutom hade jag fått fel tidning ..

Jag gissar att den anställde inte orkat gå ända upp utan dragit iväg tidningen med ett kast från trappan nedanför. Tidigare har jag fått tidningen hemburen av en som tog hissen ned efter att han lämnat den i brevinkastet. Tiden för leverans var då ca 08.00 vilket inte är helt svårt att förstå...


Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja men du fick en tidning ialla fall. Vi har varit ute och grillat i Södervik idag. Helt lovely trots att killen inte var på det bästa humöret.
Helg kramar!//Kattis

2008-04-12 @ 15:00:26
URL: http://onyinredning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0