Strimmor

Nu kan jag räkna kvarvarande semesterdagar på ena handen. Inte för att jag otrivs på mitt jobb men det är så skrämmande att det går så fort att komma in i vardagen o semestern blir bortglömd. Jag gör inte så mycket nu om dagarna, umgås på stan, promenerar, läser, har drabbats av en galen trötthet o lite halsont. Älskar min nya dator och hoppas på att få liv i den gamla så att jag kan rädda mina sommarbilder. Inget spikat inför helgen, vi kankse ses?
Eva ska träffa kung Winnerbäck på Zinkensdamm. Jag vrider mig av avundsjuka!!! Ni som inte hört hans nya "strimmor" .. in på youtube, fort fort. Han har lyckats igen !!

Kram o godnatt

Kommentarer
Postat av: eve

tänk dig att han faktiskt spelade "strimmor"...du skulle vart där. Det va många låtar för dig...

2008-08-10 @ 18:05:59
Postat av: Anonym

Ja och hjärter dams sista sång, jag saknar ord!

2008-08-10 @ 19:44:49
Postat av: Norrlandsliv

Ja, Strimmor fick man höra i Sundsvall. Men inte Kom änglar... :( Men det var bra ändå.. trots regnet och 14 grader. :)

2008-08-14 @ 14:07:20
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0