Wet wet wet

Nått av det absolut bästa jag nog vet är att ligga o dra sig på morgonen... jag kan tom ställa väckaren lite lite tidigare för att bara få ligga kvar en stund. Aaaah så skönt :-)  Idag fanns det ingen större anledning heller till att stiga upp eftersom den mängden regn som föll var overklig. Stod vatten över trottoarkanten längst ner på min gata, så jag tjyvkörde åt andra hållet och hade vänligt men bestämt hänvisat till syndafloden om polisen kommit och velat bötfälla mig.
Har gjort lite saker här hemma som jag tydligen varit rädd för under en längre tid tex bära ner pinaler till förrådet och tvätta upp strandfiltarna som blivit minimalt använda denna sommar. Har även plockat ner gamla datorn från skrivbordet och haft väldiga funderingar över vad i hela friden som finns i den gamla burken?? Väger ju nästan lika mycket som en fullstor kossa.. jises!

Lundberg lockade ut mig på en kvällspromenad i en luftfuktighet som måste vara maximal för Umeå i sommar, håret var blött när jag kom hem. Längtade sen efter en rostad macka så så fick det bli :)


Kommentarer
Postat av: soffan

ja vet vad som fanns i din dator....FOTON=)Haha..den som inte fastat på någon av våra kamror sen vi fick den första har gjort det bra...vilket Arkiv!!



Läskigt mycke regn!blääää

2008-08-19 @ 21:56:54
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näää du det har du rätt i jag är ju inne på min tredje kamera nu på vad är det? 5 år?.. Den enda pryl i min ägo som jag vet är välanvänd när det är dags att köpa en ny... var väl iofs datorn oxå.

2008-08-19 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0