Sen sist...

Allmäntillståndet har varit nedsatt ett par dagar... stel i nacken o axeln och en förkylning på det, men idag känner jag mig lite piggare så jag hoppas det försvinner lika snabbt som det kom!  Vad annars jag gjort?.. Bilbesiktning, gick bara fint! Shoppingtur på strömpilen, After work på Operan, middag hos Maria & Andreas i lördags, supergott! Kommentarer kring melodifestivalen orkar jag inte ens formulera till meningar. Eftersom jag jobbat nu i helgen betyder det alltså att det nu snart är full fart mot nästa, LEDIGA !!

Jag vet att jag inte är bästa på att skriva ofta, men skriv gärna fler kommentarer så vet jag att det är nån som läser så jag får ännu mer press på mig  ;-)

Dagens dissa ... att vara snorig

och hissa... de hjälpmedel som finns!


Krya på er!


Kommentarer
Postat av: kattis

Vi hör av oss imorgon kanske vi kan bjuda dig på en latte på stan:)

Puss från tapetserande jag.

2008-02-14 @ 00:27:32
URL: http://onyinredning.blogg.se
Postat av: Stina

Hoppas du blivit frisk nu...så att du fått vara ute i det härliga vädret! Kramiz

2008-02-17 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0