Denna dagen

Imorse kraschade mitt liv totalt... eller i alla fall datorn. En fil saknas eller är skadad säger texten .. men va? Tekniken är bra när den fungerar. Snälla Eva som checkat in hos Lundberg var så vänlig att låna ut sin Packard Bell till mig som gnällt hela dagen och jämfört datorer med ett inre organ som man tror att man inte behöver men ändå fyller en viktig funktion.

Som om detta inte var nog trodde jag nästan att även jag skulle stryka med ikväll... cyklade in och skulle handla på Hemköp strax efter nio. När jag kom ut på torget var Tor igång ovan molen o jävlar vad arg han var. Jag brukar sällan vara rädd åskan, tycker i vanliga fall att det kan vara lite mysigt, men att cykla hem zick-zack mellan blixtarna gjorde att adrenalinet pumpade ut ur öronen och hjärtat var på väg ut genom bröstkorgen.Jises......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0