Semester

Nästan inget är sig likt under semestern.. förutom att jag är nästan lika dålig som vanligt på att uppdatera den här sidan.
Vad ska jag skylla på, att det äntligen är sommar!! och att jag har fått umgås med min syster live den senaste veckan istället för på datorn. Jag sammanfattar med några stödord vad vi har gjort så kan ni fylla i resten av texten själva... EN STOR SOL ( har varit genomgående för veckan) Bettnäs, Invito, Rex, Umeplajjan, Maxim, Glass, Lobbyn. Har med andra ord känt lugnet på olika offentliga platser. Igår körde golfen hem till mamma och pappa igen efter att ha hämtat upp Hasse på flyget. Fick åter äta mammas mat och umgås med släkten. Idag åkte jag tåg tillbaka för att hinna umgås med Eva innan hon säger Goodbye...

Jag skulle kunna skriva en helt inlägg om att åka tåg, men jag nöjer mig med att säga att idag var jag inte road. Inga sittplatser lediga förrän efter Vindeln, så ini ******* varmt samt spritångor från svettiga människor. Sen lärde jag mig även att det är 70 kr dyrare att betala direkt på tåget än att boka på internet, personligen tycker jag att jag borde fått 70 kr i rabatt eftersom jag inte ens fick en egen stol.

Jag lägger ut lite bilder o fler på fejsbooken sen. Ska sova några timmar i min 140`s säng innan Sofie o Hasse kommer och förpassar mig till soffan. Hej så länge och glöm inte att  passa på att vara ute på kvällarna. Mörkret är på gång.

Pöss

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0