Väderblogg?

Kanske borde jag göra om min blogg till en sådan eftersom det är det jag fokuserar mest på dessa dagar?!
Idag har vi haft en fin dag, åkte upp till Nydala, gräsmatta och en sol som till en början gömde sig bakom diset men sen kom fram och steke på bra i ca 4 timmar. Tog en promenad kring sju, var inte lika varmt då kan jag berätta. Nordanvinden fick mig frusen och den röda färgen att nästan omvandlas till blått! Till sist frös jag så mycket att jag var tvungen att omvandla promenaden till en löptur för att inte frysa ihjäl!
Hissar solen och Mange som bjöd på tårta och glass till kaffet idag, men dissar att vi fortfarande inte haft en ljum sommarkväll :(

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja kommer med de ljumma sommarkvällarna!!=)5 dagar kvar..längtar!/sis

2008-07-19 @ 13:05:59
Postat av: kattis

Hej! Här kommer lite hälsningar från Värmland!Vill gärna se ett litet inlägg så jag kan få mej en uppdatering.

Kram Kattis

2008-07-23 @ 19:16:30
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0