Sweet Sunday

Idag är det vår! Nu närmar sig den bästa tiden med stora steg.. tyvärr så har jag inte kunnat utnyttja dagen till fullo eftersom jag är tröttare än någonsin! Tror att jag håller på att bli förkyld oxå :-(  Trevlig fest på Sandbacka igår, avslut på Schlagerklubben där jag tror hela Umeå befann sig. Det har blivit helt hysteriskt, vi kom till kön 22.45 och blev insläppta en timme senare. Sen var det kö till garderoben, till baren och naturligtvis till toaletterna! 

Nu halvligger jag i soffan hos Åström och skriver på hennes nya fina vita dator! En bärbar en blir min nästa tekniska investering. Känns inte som att det är långt borta :-)

Det här blir ett kort kapitel, jag orkar inte tänka mer...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0