1 maj

image72

Efter ett telefonsamtal med min far och upplysningen om att det kanske kunde bli knepigt för mig att byta däcken på bilen bestämde jag mig, tjurig som jag är, på en halv sekund att sätta igång på direkten. Gick hur bra som helst , är nu även pumpade och klara!!

Har ägnat resten av dagen till att göra andra tråkiga saker, putsat fönster på mellan- och insidan. Utsidan får bero tills dess att Umeå kommun får ändan ur och sopar gatorna. Tagit bort min svarta gardiner för att släppa in ljuset!! I love it :-) Har även röjt undan annan bråte, städat och tvättat. Tänkte på stan imorgon och köpa några nya accessoarer  till lägenheten. En ljus gardin i köket står högt på listan.

Nu har jag lyssnat på torktumlaren tillräckligt för idag... hoppas nu på sweet dreams!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0