Måndag - Fredag

Ibland tror jag inte att det är fler dagar på en vecka...jag tyckte att tiden rann mig ur händerna precis innan jag fyllde 30 o nu undrar jag om nästa växel är inne. Hur som helst så är det ju alltid trevligt med helg, även om den går ännu lite fortare efter som den endast består av två dagar. Upptäckte idag att det här är sista helgen som jag jobbar lördag/söndag fram till semestern den 11 juli, några strölördagar ska jag väl stå ut med... 

Observera att jag sett över mina länkar, upptäckte till min fasa att jag hade spraydate som länk ?! ?! Jag lovar jag är inte där :-)

Jajja köpte förra veckan en liten fin Nikonkamera så att hon kan lägga ut lite bättre bilder och fylla på det arkiv som hon jobbat på ett antal år. Bilden nedan är från Älvspromenaden igår kväll, det ser väldigt harmoniskt ut, men tyvärr saknas fortfarande värmen i luften...

image87

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spraydate..haha..har faktiskt funderat om de är nåt du inte berättat=)Värmen kommer...Idag har de regnat i Malmö...men nu lovar medelhavsvärme, yiihhaa!!lagom till mor o far kommer..Syndatt du itne e med=(

2008-05-26 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0