Vardag vecka 19

Jag har städat i oändligt många timmar. Borde egentligen ha en större lägenhet men har insett att det bara kommer att leda till att jag samlar på mig mera ting. Kommer att införa en ny regel.. " köper du en sak får du faktiskt kasta två"

Har inte hänt särskilt mycket i vecken eftersom jag haft städprojektet igång. Lampan ovanför tvättstället har gått och eftersom jag tycker det är vuxenpoäng att ligga på lager med glödlampor får jag nu nöja mig med 25W tills dess att jag lyckas komma ihåg att köpa 60 W, har vart på affären tre dagar i rad och då än så länge inte kommit ihåg...

Full fart mot helgen mina vänner, Jajja är ledig ;-)

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj, är det vuxenpoäng att ha glödlampor på lager?? Det visst jag inte...då ligger jag pyrt till..*ler*
Hoppas allt är bra! Kramen

2008-05-09 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0