Varmt vs kallt

Min syster tog det första doppet i helgen nere i Malmö, Just nu står min termometer på 2,8... men solen lyser om dagarna och vi har det har det grönt både i träd och på viss mark så vi ligger ganska bra till, men värmen får gärna komma tillbaka, det blir som så mycket enklare med allt.

Allt bara bra helgen som gick... grillat o vín på fredag, lunch på stan lördag, köpte ett par kuddar till mina stolar på balkongen för att det ska bli sittvänligt, "vanlig fest" hemma här på kvällen, singstar och en drink hos Carra och tillslut två timmar på Schlager, ingen kö klockan tolv så man verkar kunna gå ut i mänsklig tid. Mysigt att våra uteserveringar har öppnat, det blir en annan helg. Helgen som kommer är det dags för Ankis födelsedagsfest, kan bara bli hur kul som helst!!

PS. Lampan är bytt, jag köpte fyra st glödlampor så jag har nu ett halvt vuxenpoäng...

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0