Fredagskoma

Jag är ledig idag... var ute på en promenad, det här gråa vädret tog all min energi tror jag. Herregud så seg jag blev, allt går o slowmotion. En inte alltför upppiggande lunch. Potatis och fiskbullar... nä jag vet Eva, du kan inte begripa att man ens ämnar till lägga pengar på denna "mat". Kan nog vara sista gången jag oxå gjort det. Brukar köpa med dillsås, nu tog jag hummersås. Jag kände seriöst ingen skillnad.. Sitter nu med en kopp kaffe, första för idag. Jag behöver fler!! Ska försöka sega mig in på stan och kanske köpa nått fint och mera kaffe. Brukar pigga upp mig :-)

Full fart  mot helgen!


Kommentarer
Postat av: eve

hrm..egentligen skrev du ju min kommentar...fiskbullar...du vet ju vad det ser ut som ;) Jag vet, du tycker inte om den liknelsen men jag skrev det iaf inte :)

2008-11-14 @ 14:39:59
Postat av: C

fiskbullar = Hundmat blääääää

2008-11-14 @ 17:34:37
Postat av: Soffan

vi brukar få laxbullar på jobb...jag tycker de är slöseri på lax som annars är en så god fisk!

Men ja tycker om dig ändå sis...=)

2008-11-14 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0