Tjyvstart

Hallå, hur många av er har tänt adventssjärnan?? Det är förvisso den mysigaste tiden på året som väntar oss men jag  tycker det är lite fusk. Jag tänder på fredag, möjligtvis torsdagkväll! Sen oxå...Jag hatar dom som gnäller om allt o jag vill verkligen inte bli sån men jag har så apkallt i lägenheten att jag förväntar mig nästan is på tvätten som jag hängt upp nu för en stund sen. Det är 18.8 grader på termometern. Ja jag har ringt o felanmält och hoppas att dom kommer imorgon. Nu är det 7 minuter kvar tills nästa dag o jag borde ha sovit för länge sen!!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: soffan

Jag har INTE tjuvstartat...blir till helgen dels för att jag inte har tid innan och så för att jag bor med en som inte tillåter julen komma förän helgen!Typiskt...

2008-11-25 @ 17:39:16
Postat av: C

Vi har tjuvat med att tända balkonslingan...men det andra får vänta...förutom glögg, det får man dricka heeela november-december!! =)

2008-11-25 @ 18:35:34
Postat av: soffan

vet inte om jag litar på detta...erkänn att du satt allt på plats...men kanske inte tänt, haha...Men de är okey!faktiskt drack jag glögg i helgen...dock för första gången!!!

2008-11-25 @ 20:15:42
Postat av: Jajja

Har ni ris oxå på balkongen? Hmm jag kanske skulle köpa en slinga oxå så småfåglarna får det lite mysigt där ute.. o rääääven om han kommer förbi ;.)

2008-11-25 @ 22:37:50
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: soffan

Nä här pyntas bara på insidan...HAsse e rädd att de ser ut som att de bor Ameericanpeople här annars=)

Rääääven ska vi ta i jul....i påskas var de väl bara mormor som fick syn på honom..!

2008-11-26 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0