Lördagsmorgon

Jag inser att jag har varit förskonad, men det finns ett problem... Igårkväll låg jag och lyssnade på hejaklacksramsor om Löven, klockan var väl, vad ska jag tro halv ett. När går ungdomen ut nuförtiden ?? Klockan ett fick jag höra Whiskey lullaby, som passande nog var slutet på festen för sen blev det tyst. Imorse vaknade jag 08.05 att någon spikade härute. Kommentarer överflödiga. Men hoppfull som jag är tänker jag att den här dagen då bara kan sluta bättre...haha! hrm...

Idag är det tokfint ute, -12 och solen är närvarande. Och snön ligger vit på taken och även på marken för den delen! Vi fick den i måndags under snöstormen. Men klär man bara på sig så är det då bara skönt att vara ute en stund...

  
Nu ska jag spela julmusik på hög volym så festfixarn bredvid inte får sova fler timmar än vad jag gjort inatt ... !! moa ha ha

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, så fina bilder!!

2008-11-29 @ 10:39:44
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/
Postat av: Norrlandsliv

Oj vad fin bilden i mitten var, riktig vinterbild! =) Nu har jag lyckats uppdatera min blogg lite.

Var ute på Rex igår, 27+. Kan verkligen rekommendera det, var väldigt blandat med folk och bara ett par före i kö vid elva när vi kom dit.

2008-11-29 @ 23:05:41
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/
Postat av: soffan

skönt att se att det finns snö...längtar efter det!!Snön vi fick är långt borta igen...nu är det grönt och plusgrader igen...sjukt eg!!

2008-11-30 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0