Kasta eller inte

Ja jäklar, städning av källaren, garderober och andra gömställen pågår fortfarande. För att vara jag har jag verkligen försökt ha kritiska ögon o hiva iväg onödigt bråte. Jag tänkte att jag skulle rensa bort en del väskor ur korgen dom förvaras i... jag slängde två små, ner i källaren med fem, och resten tillbaka.. 15 st kanske. Det gick inte mera, jag älskar mina väskor!! Desto mer kläder har jag avvarat.

Konditionsträning pågår denna vecka och på stepdance passet kände jag mig som något som fastnat i en karusell. Det här med snurrar har jag alltid varit svag för.. o då inte svag älskvärt, utan tvärtom!

Over and out

Kommentarer
Postat av: soffan

slänge du bara två väskor..haha!Men två är bättre än en..

2008-09-17 @ 17:59:03
Postat av: Norrlandsliv

Haha, jag äger bara EN väska. :) Men jag skulle verkligen behöva städa mitt förråd. Då det är 1,5 kvm stort ligger mest allt staplat på hög. Ska försöka ta tag i det till helgen, tack för inspirationen! :)

2008-09-17 @ 23:35:19
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/
Postat av: Jajja

Ojoj.. skatta dig lycklig. Mitt är ca 9 kvm och även där är det staplat på hög,det är sjukt. Pappa skulle vägra hjälpa mig den dagen jag skulle flytta om jag inte kastade hälften ;-)

2008-09-18 @ 00:08:43
URL: http://jajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0