Vikken daaaag

Inventering är ungefär det minst roliga som händer på jobbet under året... räkna ALLT som finns inom butikens fyra väggar. Naturligtvis strulade det med min dosa precis innan vi skulle gå hem! Sen när jag väl satt mig i bilen kl 23 kom jag på att det var nödvändigt att tanka om jag under trygga omständigheter ska kunna ta mig på jobbet imorgon! Hemma på parkeringen höll jag på att köra på en katt o när jag klev ut själv bli ihjälskrämd av en igelkott. Vädret har varit piss men på fredag blir det 10-15 grader o sol! Längtar!

Dagens överraskning... Ett fin fint armband i examenspresent från min fadder.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj...den var fin!!

2009-05-07 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0