Torris

Jag smörjer mig på kroppen, jag smörjer mig på händerna, jag smörjer mig med en annan kräm på fingertopparna och jag smörjer mig på näsan. Och naturligtvis smörjer jag mig om munnen och extra mycket i mungipan i såret som går upp varje gång jag gapar. Det är ett jävla smörjande. Tur jag är ledig i fyra dagar till och att vi i hemtrakterna så att jag smörja på heltid och komma tillbaka mjuk o fin. Här är det extrem kyla som gäller... igår såg vi -34 grader på termometern i bilen och vi trodde att fläkten i bilen skulle skära ihop. Nu ikväll är det bara -15. Nu ska vi marinera oxfilén till nyårsmiddag och äta lite chokladbollar.

Kommentarer
Postat av: Pinglan

Samma här. Gissa om jag fick panik när jag insåg att min hudkräm plötsligt var slut!!! Har en favvo... men då fick det bli fet handkräm även i ansiktet, ingen höjdare men vad göra. Nu har jag dock inhandlat en ny! ;-)

2009-12-31 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0