Det frodas

Nu är termometern på -18 igen.. man undrar ju vad det är frågan om , får vi tillbaka för gammal ost för att vi gnällt över den bedrövliga vintern? Nästa vecka åker jag till Malmö, då ska jag jämföra o se om jag kanske föredrar en vinter med dödskyla, en vinter som den senaste veckan kan liknas vid känslan att stoppa huvudet långt i i frysen varje gång du går utanför dörren. Jag fryser nästan ihjäl på vissa ställen i lägenheten, men vad märkligt som försiggår i mitt köksfönster vet jag inte. Hot brukar ofta funka, iaf när man jobbar med barn ( eg. förbjuden pedagogik men ibland ack så nödvändig). Jag hade tyst i tanken hotat att byta ut mina garderobsblommor mot några lite mer frodiga... vad händer?
Dom skjuter vilt, flera nu, långa fina skott... och dessutom båda två!!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Du vet väl att det är vinter här också...men bara en sådär -3...fast ja har hört att de ska regna imorrn!Hrm...

2009-02-19 @ 14:39:55
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Soffan

Glömde säga att mina garderobsblommor och skjuter vilt...är nog deras tid!

2009-02-19 @ 14:42:02
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

2009-02-19 @ 14:43:44
Postat av: kattis

Det är kylan, de verkar gilla mörker och kyla onekligen!

2009-02-19 @ 20:30:29
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0