Trettondagsafton

Det är fortfarande helg var och varannan dag. Jag vet inte riktigt vad man tar sig för en trettondagsafton men jag o Elin var i alla fall ute på en promenad. Man såg nästan inte en människa så uppenbarligen sitter folk fortfarande inomhus o kalasar på en massa god mat. Jag o Elin bestämde oss för att kalasandet måste få ett slut förutom på min födelsedag så nu när temperaturen sjunkit till behaglig så var en promenad hur skön som helst! Men jag eftersom jag är frusen av mig drog jag ändå på mig massor av kläder.

klär sig gärna inte för lite 
                     klär sig gärna inte för lite....



Köpte ett par ljuslyktor på stan idag! Som gjutna på min hylla.... Love them!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Jag håller med..trettondagen vad gör man då?

Endel festar visst...själv har jag ångest för att jag kommer att ha sjuk söndagsångest imorrn!!

2009-01-05 @ 23:25:57
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Carra

Ja den här aftonen har man alltid vart lite fundersam kring. Vad är tanken att man ska göra då?? Själv tog jag ett bad och åt rester. Men nog är det trevligt med alla dessa helgdagar....lååångleedigt!! :)

2009-01-05 @ 23:37:31
Postat av: Jajja

mmm.. o jag jobbar hälften o tjänar dubbelt pga av söndagsöppet...knepig matematik ;-)

2009-01-05 @ 23:57:06
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: eve

vi spelade spel o drack lite vin...allt för att försöka förtränga vad som snart väntar...

2009-01-06 @ 10:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0