Välkomna till arbetet

Första vanliga vardagen efter alla dagar som legat klämda mellan kommande röda dagar. Många av er vet jag led av arbetsångest igår kväll. Fördelen med mitt jobb är att jag aldrig hinner få det eftersom ledighet mer än 3 dagar i en följd är sällsynt. Storstädning nere på gatan imorse, traktorerna körde i 70 km i timmen fram o tillbaka och soptunnorna skulle visst tömmas samtigt av ännu ett stort fordon. Lät som att vakna upp i en maskinpark...

Nu ska jag, vitansiktet, smyga mig iväg till solariet. Såg ut som att jag fått mässlingen i ansiktet när jag tittade mig sist i spegeln!

Kommentarer
Postat av: Soffan

tack för välkomnandet vitansikte, ja överlevde dagen trots allt...Såg likadant ut och maten smakade bra! Idag e det faktiskt lite lite snö på marken också..

2009-01-07 @ 16:19:10
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0