Ute vått, inne torrt

Idag är det en kojdag. Det har regnat sen, ja då sen jag vaknade imorse klockan åtta och det håller fortfarande i sig. Vi är hemma hos mamma o pappa. Det är 13.7 grader. Ungefär 25 grader kallare än vad vi hade i Turkiet den här dagen för en vecka sen. Men vi har trevligt ändå! Pojkarna fick mersmak av fisket igår och väntar invrigt på att det ska sluta regna. Internet fungerar igen om än långsamt så, Hurra!! Nu ska jag gå och sortera bilder på min egen dator och säkra upp dom på externa hårddisken. Jag vet att ni har fått konstiga meddelanden på msn från mig, det är väl nån virussjukdom så det är dags att datorn får sig en upprensning. Åter stan onsdagkväll.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0