Midsommar, mat & penicillin

Nu är det dags att börja fundera över alternativa metoder för att få en fin solbränna. Här i Sverige (läs Island) börjar tvivlet växa sig allt större. Jag jobbar en vecka till så jag hoppas hoppas hoppas hoppas att det kommer till att vända innan dess. Det kan ju gå fort ibland från kallt till varmt, nästan lika snabbt som på en vattenkran i köket, och även lika snabbt tillbaka men vi hoppas :) Har även tittat över midsommarkostymen, täckvästen råkade hänga kvar i hallen, kan nog komma till nytta på kvällstimmarna vid utomhusvistelse. Hoppas ni får en skön midsommar mina vänner!  Jag äter fortfarande penicillin pga av tanden, får väl gå ändå. Jag kan äta igen och är glad för det. En särskild hälsning ner till Karlstad, blir bra uppslutning av gamla godingar :)

kram o för tillfället icke regniga hälsningar!

Kommentarer
Postat av: soffan

Hade vart mys om du hade kommit! men med utökning av en person varje år...så är du med nästa!=)kraaam o ha en underbar kväll! Love U

2009-06-18 @ 22:13:39
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0