solsveda

Har öppnat semestern med otroligt väder! Lite rookie på insmörjningsfronten. Glömde smörja in baksida låren. Brände mig nått så gud förbannat. Det gör jag aldrig mer igen. Solen måste vara livsfarligt stark. Igår var det så varmt att det gick knappt ligga still. Alla isglassar var slut på Statoil Öbacka... jag cyklade vidare i jakten på en calippo cola. Förgäves... slut även i nästa frysdisk. Fick bli en liten Piggelinpinne istället.

Ska försöka ta en prommis nu. Sen blir det till att svalka ner sig på Ica Maxi!


Kommentarer
Postat av: Carra

Vilken underbar start du fick på semestern!!...synd bara på baksida lår..På Bettnäs var det underbart skönt idag, svalkade lagom o jag va väääldigt nära att doppa mig :)

2009-06-29 @ 19:52:33
Postat av: Johanna

Men i dag var du väl ordentligt insmord? I alla fall på ryggen ;)

2009-06-29 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0