Lyssning pågår



Gud vad kallt det blev nu igen... -9, man går i raskt takt när man är utomhus. Inomhus är det mer trivsamt, jag försöker koncentrera mig på att lyssna på ljudbok. Besökte bion i lördags o såg Män som hatar kvinnor, insåg att jag nog måste avsluta den här följetongen. Det går sådär, är ca 100 sidor in i Luftslottet som sprängdes.Det händer inte så mycket bara en massa bakgrundsfakta, jag måste fokusera hela tiden. Eventuellt göra något enkelt samtidigt, som nu.. målat naglarna. När jag skriver det här är jag tvungen att slå av...


Kommentarer
Postat av: soffan

Ja som tycker svenska filmer e läskiga tyckte såaklrt samma sak om denna....Män som hatar kvinnor. Skulle aldrig få för mig att lyssna på en läskig fortsättning...Isf om jag delar hörsnäcka med nån, aldrig ensam när de är läskigt!

2009-03-25 @ 20:57:31
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: soffan

Ja som tycker svenska filmer e läskiga tyckte såaklrt samma sak om denna....Män som hatar kvinnor. Skulle aldrig få för mig att lyssna på en läskig fortsättning...Isf om jag delar hörsnäcka med nån, aldrig ensam när de är läskigt!

2009-03-25 @ 20:57:32
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Jajja

Det är lungt.. den andra är inte lika läskig ;-)

2009-03-26 @ 00:00:35
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: Carra

Jag lyssnar på Camilla Läckbergs Isprinsessan när jag går om dagarna...grymt bra!

2009-03-28 @ 09:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0