I veckan...


...ser jag  Dalen spela 19.00 måndagkväll

...lyssnar jag på Lars Winnerbäck, finns alltid outforskade fantastiska texter att upptäcka

...läser jag Luftslottet som sprängdes, fast på ljudbok

...surfar jag alldeles för mycket som vanligt

...äter jag mindre kolhydrater och mer proteiner

...dricker jag vatten, kaffe och några glas mjölk

...jobbar jag måndag till fredag

...bävar jag för att det ska komma mera snö och bli kallt för då känns våren så ofaaaantligt långt borta!!

...måste jag beställa en tågbiljett upp till Luleå.

...njuter jag av hur snabbt det går att tvätta håret nu när det är mycket kortare

...skrattar jag inte åt Adam och Gry för deras radioprogram är så ofantligt kasst!

...tänker jag förbättra mina morgonrutiner så att jag kommer i tid utan att stressa.

Jag utmanar härmed Zoffis och Yttersjöviken att berätta om sina veckor!


Kommentarer
Postat av: Stina

Tågbiljett upp till Luleå...låter spännande...finns det någon möjlighet till besök på Lävägen?? Eller är det för affärer du ska komma??=) Kram

2009-03-02 @ 18:04:33
Postat av: Jajja

Joooo...Jag hade funderat på att hinna med det. Ska ju öppna en ny butik uppe hos er strax så jag kommer upp lördag 14 mars o åker hem onsdag em... men ev söndagkväll, tror inte att vi skulle jobba så sent då!

2009-03-02 @ 22:43:09
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: kattis

Men härligt att se att du är hemma och också har känslan av att snön nu bara är för mycket! Läge för p-m än??????

2009-03-03 @ 19:33:30
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: Stina

Det skulle ju vara trevligt att få se dig. Men hör av dig när du vet närmare, vi har inga större planer för de dagar du nämner...=)

2009-03-03 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0