Trams

Idag ringde det från Radiotjänst. Dom sa att jag inte hade betalt tv-avgift. Nä sa jag, för jag har flyttat ihop vilket jag uppgav när jag ringde och avanmälde. Berättade var och vem jag hade flyttat ihop med och fick till svar...

- Ni verkar inte vara bokförda på samma adress...
- Nähä sa jag.. och vart är jag skriven då?
- Ja han verkar vara bokförd på bottenvåningen och du en trappa upp...
- Ja det är en halvtrappa sa jag
- Ja men ni är ändå skriva på olika adresser...

Jag sa precis som jag tänkte... att jag tyckte det var trams.

Samtalet slutatde med att hon tackade för att vi betalade tv-avgift...

Vad är problemet med detta företag eller vad det nu är? Lägg det på skatten så att den då kan användas till något som vi alla utnyttjar! Irri!!!

Kommentarer
Postat av: soffan

Nu säger hasse att de står olika på oss med...

På han står det 7e våning och på mig 7 trappor..men vi är ju iaf på samma våningsplan;-)

2009-11-06 @ 21:43:24
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: kattis

haha det var ju fantastiskt roligt tycker jag!

2009-11-07 @ 09:53:08
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0