brödbak

Det ser ut som att jag gör den största portionen med grahamsgröt någonsin, men nej...jag håller på att baka skåningarnas goda bröd. Samtidigt jublar jag åt att något smarto ÄNTLIGEN kommit på en ny flaska till sirap. I alla år har det bråkats och runnits utanpå flaskan när man ska ta flaskan från hyllan så kan den sitta fast som berget, i alla fall för mig. Jag tror den tiden är förbi. Som ni ser har jag börjat använda degkrokarna som jag alltid tyckt varit överflödiga i lådan under besticklådan........ eller vad den nu kallas!

  


Kommentarer
Postat av: Carra

Haha, jag har också "upptäckt" att vi har degkrokar. Fasen det är en himla massa vuxenpoäng på oss nu !

2009-10-16 @ 17:38:19
Postat av: soffan

gotte med skåningsbrödet!!!

2009-10-16 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0