ko ko

Hej. Har precis kommit hem från jobbet. Har kollat alla sidor jag brukar kolla när jag kommer hem men nu sitter jag bara kvar och slösurfar för att jag inte orkar göra något annat. Men om man har jobbat tolv timmar behöver man nog inte göra så mycke mer. Enda måstena som är kvar är borsta tänder, tvätta smink och smörja in händerna och olja in nagelbanden. Mina händer är SJUKT torra. Jag hatar hösten och kylan för det och att luften blir så förbannat torr. Det kombinerat med svininfluensahysterin, tvätta händerna i tid och otid samt handsprit gör inte situationen bättre... ska ni förresten vaccinera er?

Nu ska jag kolla om jag kan lägga upp nån ny finess på bloggen så jag inte behöver lämna soffan på ett tag!

Håll utkik!




Kommentarer
Postat av: soffan

var din nya finess en omröstning huruvida man ska vaccinera sig mot bacon-febern??Hahahaa....

2009-10-14 @ 17:09:26
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: soffan

fast å andra sidan bra gjort, jag har inte gett mig på kodmallar o annat sen sist!

2009-10-14 @ 17:10:10
Postat av: Pinglan

Hahahaha snyggt! Måste såklart göra min röst hörd! :-D

2009-10-15 @ 17:22:09
Postat av: Norrlandsliv.blogg.se

Att man tvättar händerna över 50 ggr per dag är sjukt jobbigt, tror att huden är på väg bort.. Bara att smörja hela tiden.. Tycker Apotekets hudkräm Fenuril är den överlägset bästa som finns, är man toktorr kör jag också med Locobase Repair (även från apoteket) den fixar allt!



Jag ska nog vaccinera mig. När man träffar så mycket barn och ungdomar på dagarna känns det som ett måste. Hur gör ni på erat jobb?

2009-10-16 @ 14:00:28
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/
Postat av: Jajja

Jo jag kommer nog oxå att göra det. Hos oss är det ju en salig blandning av folk som hostar, nyser som inte ha lärt sig i tidig ålder att man nyser i armvecket. Själv kan man snart rabbla influensainstruktionerna i sömnen. Så det bli nog en spruta för jajja.

2009-10-16 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0