Höggravid i allra högsta grad

Som ni ser idag är det 17 dagar till beräknad förlossning. Det märks o känns. Idag rev jag ner ett glas i en butik på stan pga min omkrets. Det gick inte sönder som tur var. Kan inte gå vidare långt utan att ryggslutet stelnar och kan inte sitta rak eftersom magen är stenhåård. Imorgon åker vi nog och hämtar vagen och köper en badbalja. Efter det så packar jag BB- väskan o sen lägger jag mig på soffan. Inga större ansträngade aktiviteter innan tolvslaget på fredag. Jag ska föda en 2011 bäbis.

Kommentarer
Postat av: carra

låter som en bra plan!

2010-12-28 @ 10:22:01
Postat av: Stina

Håller tummarna för att det blir så! Funkade för mig förra året iaf ;)

2010-12-28 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0