Äntligen

Imorgon är det äntligen fredag. På lördag åker vi äntligen till GranCanaria. Sen kommer vi hem lördagen efter. En vecka senare får vi äntligen nyckeln till vår nya lägenhet och då får vi äntligen börja tapetsera och lägga golv. Sen på lördag kan vi äntligen flytta in! Fredagen därpå kommer äntligen Sofie och Hasse upp igen! Det enda jag fasar för är packningen imorgon. Samma uppmaningar som tidigare... -du behöver inte ta med dig så mycket! En tjej har väldigt svårt att förstå innebörden av dom orden...

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka roliga saker att se fram emot! Jag nöjer mig med att det är fredag och hoppas på sovmorgon imorgon =) Ha det gott på GC

2010-02-26 @ 07:52:22
Postat av: Carra

Åh så skönt för er att komma till solen o värmen! Hoppas ni får en skön semester!

2010-02-26 @ 16:28:04
Postat av: Pinglan

Ja jag håller med Nina, va kul att ha så mycket skoj framför sig... jag tror att det jag nu ser fram emot är först eran utflyttningsfest, sen eran inflyttningsfest! :-D

KRAMAR!

2010-02-26 @ 16:38:24
Postat av: kattis

jag har då iallafall tagit rekordet. I min stora rygga har jag packat för mig, Kasper och Olle och vi ska också vara borta i en hel vecka! Slå det om du kan!

Kram på er och sola lite åt mig!

2010-02-26 @ 17:02:19
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: soffan

Njut av sol o bad...Själv får man väl besöka solarieöarna om man ska våga sig till er om ett par veckor....Eller främst hoppas jag på vårsolen, men efter att ha sett vädret så är det ninte dax att tvätta upp den jackan än...

2010-02-26 @ 19:13:20
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Norrlandsliv

Hej! Vilken stad åkte ni till? Jag ska till San Agustin den 12 maj, hoppas på mycket sol och värme då! Fick ett erbjudande av en kompis som jobbar på Apollo och mer än halva resan rabatterad! Längtar sååå!!

2010-03-06 @ 16:10:28
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0