Veckan som går...

Vad gör ni allt mest? Vi gör inte så mycket... kollade in lägenheten i måndags så nu ska vi göra några små uträkningar över tapeter o färg. Nu ligger jag o kollar in halv åtta hos mig eftersom jag redan har 14 244 steg! Slängde igång två tvättar nyss oxå vart jag nu fick energin till det. Påminner mig om att jag måste omedelbart, just nu, titta över garderoben eftersom det var kaos under påklädningen imorse...Glöm inte att posta era
alla- hjärtans- hälsningar imorgon om dom ska hinna fram till söndag. Håll oxå gärna tummarna att teet jag köpte idag är smarrigt!



Kommentarer
Postat av: soffan

var teet gott?? har aldrig provat blåbärssmak...

2010-02-13 @ 19:46:05
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0