Fredalördasönda

Det är ju det här vi ska ha jämt. Tredagarshelg!

Midsommarafton, fantastisk dag ute i Norrmjöle...



Midsommardagen slappade vi hela dagen nästan ända tills våra middagsgäster kom. Efter maten stängde jag och Carra ute ljudet från Vuvuzelorna  och låg o glodde på tv och åt ostkrokar inne i sovrummet.

Idag, söndagen, drack vi morgonkaffet på Grisbacka, sen solade på baksidan. Jag gjorde ett försök att köpa krukor och plantor till baksidan men fick grav beslutsångest. Hittade iaf en kruka, modell lite större som inte kostade skjortan. Imorgon ska jag komplettera med blommor. Vi fick trevligt sällskap till middag även idag men ingen grillning, tacos det blev. Köpte oxå en ny liten möbelgrupp till framsidan, men jag hinner tyvärr inte skruva ihop den för nu ska det minsann göras tråkiga saker. Hänga tvätt och betala räkningar.

Vi hörs till veckan, På fredag är det semester! Jihaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0