Tvättdag

Idag går tvättmaskinerna i källaren för fullt. Tvättat upp allt efter resan o lite annat. Tror jag måste gå lite djupare i garderoben o se om det är nått med som ska få sig en uppfräschning. Helt plötsligt vill man tvätta allt! Har kanske något med begreppet vårstädning att göra. Alt. flyttstädning. Blir nog en del som ska ner i lådor och ligga där ett tag. Måste ju börja nånstans. Städningen av mina 43 kvm trodde jag aldirg skulle ta slut. Jag kan omöjligt hamna i samma situation här. Kan inte tänka mig det...Bäst att dra igång. NU!.

Här är lillvagnen som jag köpte nyss som vi skulle ha i nya hallen tillsvidare. Nu får den fungera som torkställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0