8 veckor imorgon

Åhå... idag har jag o lillen vart på stan all alone. Det tar en stund att ta sig iväg nu när det inte bara är jag. Packa väska, byta blöja, mata, äta själv osv. Väl där så får man vara beredd på uppvaknande när som helst. O är det mat han vill ha så är det inte förhandlingsbart, inte ens med nappen. När vi var nästan klara blev det mest troligt alldeles för varmt i vagnen och han startade trumpeten. Bara att betala det jag hade i handen och gå raskt mot bilen. Sen var det inte populärt att få bli flyttad från vagnen till bilstolen. Mamman fick sitta o vyssja o sjunga Bä bä vita lamm på högsta volym. När han sen tystnat fick jag ordning på stolen, körde hem och möttes av pappan i dörren som plockade upp lillen, tog av honom den varma overallen och fick sen ett stort leende. Skönt att komma hem tyckte nog han. Vi spolade upp ett bad, gav honom mat och nu sover han som en stock. Men som tur är skriker han inte ofta. För det mesta ser han nu ut så här...




Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej gullplutten vi längtar efter dig snart är du här hos oss.

2011-03-01 @ 19:33:08
Postat av: Stina

Vilken sötis han är Elliot! Känner igen det där med att "larmet går" när man är på stan...

Ha det bäst! Kram

2011-03-01 @ 21:05:06
Postat av: carra

Du skulle hört av dig tidigare så hade vi kunnat göra er sällskap! Du ska se han kommer bli en van citykille :)

2011-03-01 @ 21:16:25
Postat av: Mattsson

Ett riktigt litet snyggo!!! :)

2011-03-03 @ 20:19:43
Postat av: kattis

Ååååååå varm vagn, känner igen problemet!!!! Skrikande barn på stan......huuuuuu!!!! Men jag tror snart att han blir en riktig caffelatte bebis!!!:)

2011-03-04 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0