Frossa

Jag har fortfarande en skitbil eftersom den står still ännu. Däremot har jag fin fina kompisar som hjälper mig att fixa :-) Ser ut att ordna sig mot helgen. Jag skulle inte kalla mig lat men kanske bekväm, upptäcker att man kan faktiskt ta sig till jobbet utan bensindrivet fordon, det tar bara fem gånger så lång tid när man går. Hrm...
Vilar fortfarande bort bulan i pannan och börjar lite smått tänka att det kanske ändå var lika bra att dessa händelser inträffade samma vecka. Det händer ändå inte så mycket. Ligger mest i soffan och blippar på datorn, dessutom värmer den väldigt skönt mot kroppen när min lägenhet är så kall allt man helst inte vill röra sig ur fläcken. Men nu måste jag röra mig till sängen, kanske lägger den här under täcket en stund och värmer upp.

Mys på!


Kommentarer
Postat av: Eve

Om damen klarar av att vänta till fredag (istället för tors)kan vi åka till Meka på västerslätt, så får du 15% rabatt! Jag ska även passa på att handla olja och oljefilter. Om jag hagman får ditt reg nr, kan han ringa och säga att de plockar fram rätt grejer åt oss. Om du behöver hjälp att sätta i batteriet kan hagman hjälpa dig i helgen. Han ska ändå göra service på min bil...

2008-11-18 @ 23:24:51
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0