Innan läggdags

Herregud, nu är det -9. Imorgon måste jag ringa till vaktis o be dem fixa mina uråldriga element som alltid på höst/vinter är kalla längst ner. Finns ju risk att jag fryser ihjäl i sömnen. Same rutin as last year.. pyjamas (långa armar, långa ben) tjocksockar, en fleecefilt runt kroppen o sen under duntäcket ... läcker va?!  finns inga tankar på att kliva upp igen om jag råkar ha glömt något. Då lägger jag in en påminnelse i telefonen ist till morgonen efter...På jobbet är det lika kallt, enligt mig bara tydligen så ringer jag till vaktmästaren o ber honom höja tempen börjar de väl titta snett på mig. Det är nu jag får användning för alla mina svarta koftor :-) Idag är min bula gul, jag är glad över min lugg...

Imorgon fyller Angelica år, då blir det kalas!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0