Skåpet

Idag gjorde jag det.. städade mitt näst värsta skåp i rangorningen av skåpar om det finns nån sån. Städskåpet! Jag blir irriterad ofta innan jag ens öppnar dörren eftersom jag inte vet om något kommer att fall ut och faller det inte ut direkt så gör det det när jag börjar rota. Det gick ganska bra.. Förrådet håller jag på att städa lite då och då. Går sakta framåt men jag har kastat mycket för att vara jag. Åkte förbi myrorna i fredags o lämnade en säck med kläder, en med skor samt lite annat småplock... Heja mej!!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Å jag som inte ens har ett städskåp...Men när det står på plats ska jag tänka på dig och alltid ha ordning där!

2008-11-04 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0