Skitbil

Dagen idag.. då jag för en stund önskade att jag inte var tjej. Då man vrider på bilnyckeln och den bara gnäggar lite försiktigt o sen inte ger ett livstecken över huvudtaget... F-ö-r-b-a-n-n-a-t!  Bara traska in till stan i regnet och fundera över vem som hjälper mig att lösa problemet. Jon har en snäll bror, Erik som hämtade upp oss på stan med startkablar. Nu räckte det med att putta igång bilen, inget jag dessvärre klarar på egen hand om bilaset inte startar imorgonbitti.
 
Dagens plus, dom fina jeansen jag köpte på Nicole och örhängena som stod vid kassan och oxå vill ner i påsen. Påminde om ett par favoriter där jag dansat bort det ena så det var inte mycket att fundera på!

Trots allt elände idag kunde jag inte låta bli att skratta ihjäl mig åt en ivrig hund, Harry, som tyckte det blev lite trångt i bilen och sprattlade runt och delade ut blötpussar på väg hem från stan!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Har du köpt nya jeans IGEN?????

Förresten så säger fröken genusutbildad att tjejer kan allt!Och kan du inte det(springa igång en bil, byta batteri eller vad de handlar om) så ska du ändå vara stolt över det DU gör bra och inte frusta över sånt du inte kan...

2008-11-14 @ 22:06:23
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: kattis

Hoppsan, det visade ju sig att du kunde kontakta en massa människor som du känner för att få lite hjälp iallafall.

Kom förbi och ät tårta i helgen om du har tid!

Puss

2008-11-14 @ 22:34:57
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: Jajja

Jag kan ju byta sommar/ och vinterdäck iaf :-)

2008-11-14 @ 23:05:30
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bilar ska bara funka!

...och just misstänker jag att det beror på speglarna att de inte gör det..

2008-11-15 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0