Vantar på



Om det börjar dyka upp stavfel i framtiden kan det bero på att jag snart får skriva med fötterna. Jag börjar få små sår på händerna som tar så j-vla ont att man bara vill låta bli att röra i allt... till och men en god kaka!! Det här är nästan mitt värsta på vintern, jag måste disciplinerat börja använda vantar från dörr till dörr och handkräm flitigt. Här är mina två favoriter... den till vänster har fåtts av mamma från Body shop och den till höger köpt på Nagelfixeriet. Den högra luktar inte bara gott, den luktar så vansinnigt gott!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I dag fick jag en burk med handskydd av hagman. Jag ska ta med den till jobbet, så kan vi testa den. Jag är sååå less på att få ont av alla kemikaler...

2008-11-26 @ 21:33:32
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0