Bak med bakslag



Som rätt nöjd över att vara klar i köket tänkte jag skööönt... jag sätter mig och bloggar, tar en bild på kakan kanske. Slängde ett snabbt öga på hyllan ovanför i kylskåpet och ögonbrynet åkte snabbt ner. Varför står det ett paket philadelfiaost där?! Jo för att hon, som tydligen lever på den sista hjärncellen, har glömt röra ner den...  Slickepotten fick då skrapa TILLBAKA galsyren och fortsätta baket.. Så om någon vet, kan detta bero på stressfraktur på hela hjärnan eller bara vissa delar?


Kommentarer
Postat av: Soffan

HAHA..hur lyckas du??Och Vem ska få ta del av denna smarriga kaka...Någon speciell eller??

2008-10-24 @ 16:51:59
Postat av: kattis

Hej!

Minns du mej? Det är jag som bor i röda villan. !62 cm lång och med fuskblont hår. Varför är kakan grå??? Jag och lillkillen åker norrut imorgon. Hoppas att du får en bra helg!

PoK

2008-10-24 @ 20:42:56
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gu vad go den ser ut.... kom hit med en bit:-)Kraam

2008-10-25 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0