Windy Weather

Idag är det storm i stan. Höll på flyga av cykeln när jag cyklade med enhandsgreppet för att kunna hålla i huvan på jackan med den andra handen. Inget sug efter nån mysig höstpromenad idag inte. Idag kan man ist äta olika goda saker. Mamma o pappa kom från stockholm idag o läste min tankar o föreslog pizza till middag innan de skulle köra hem. Of course sa jag, Nu sitter jag här och fundrerar på hur jag ska lägga upp min lediga morgondag . Nu är jag så trött. Är det något som är stavat fel beroro det inte på dålig svenska utan på ren trötthet.

Nu...godnatt

Kommentarer
Postat av: soffan

Stavfel..har jag alltid när jag bloggat, så jag vet inte vad jag ska skylla på..

2008-10-06 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0