Gult är inte fult...



Här har det varit oplanerad bloggpaus ;-) nu är tiden så där ohanterlig som pengarna på kontot brukar vara, vart tar den /dom vägen? Jag är har varit overkligt rastlös o därför inte spenderat så mycket tid hemma, jag skulle behöva städa ordentligt eftersom jag slänger saker vilt omkring mig när det är bråttom. Städpeppen är däremot nonexisting, samma gäller träningen. Att äta gott är däremot något som jag har varit väldigt intresserad av på sistone... men nu ni, ny vecka nya vanor, hrm!  Idag har det blåst storm i stan, jag har 19 grader i lägenheten o håller på riktigt att frysa benen av mig. Köpte ett par överdragsbyxor på intersport som jag snart kommer att bli flitig användare av eftersom jag hatar att frysa. En positiv sak med hösten är alla fina färger som man blir glad av :-)

Kommentarer
Postat av: eve

den här gången blev det inget felmeddelande ;)

2008-09-28 @ 22:35:00
Postat av: soffan

Om du skyndar dig ner till mig hinner du se lite grönt innan det blir helt gult här också..eller vänta nu när ja tittar ut e det faktiskt gult här med!

2008-09-29 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0