Non, je ne regrette nien

Thank god för att det finns en ångra knapp på datorn. Satt och renskrev i word och preciiis när jag var klar så lyckade jag fumla till det och markera o radera allihop! Sopa!! men som tur var fanns knappen som inte räddar liv men ett någorlunda humör. Ibland skulle det inte vara så dumt med en ångraknapp på ens liv som pågår för fullt... men eftersom det nu inte finns kan man då försöka leva efter talesättet...

"Man ångrar bara det man inte har gjort" ... hur lätt det nu kan va?!

Idag har vi i alla fall haft brandövning på jobbet, fick testa olika slags brandsläckare. Flickorna var mycket duktiga. Vi klarar vad som helst.. i lugn o ro. Hoppas bara att sinnesnärvaron är densamma om panik skulle utbryta!! 


 

 


Kommentarer
Postat av: soffan

Å vad i allsin dar skrev du i words?

Har du börjar plugga igen eller?

Ordspråk i like..dock et ja inte om jag håller med om det citerade fullt ut..Kan väl ångra sånt man gjort också!?

2008-09-10 @ 17:01:26
Postat av: eve

Ordspråk från både norr o söder numera...istället för det får jag väl försöka hitta nån passande textrad...och tänkt, det har jag gjort även idag..."jag ångrar allt,jag ångrar allting ont"

Och vem har skrivit denna fantastiska sång tro ;)

2008-09-10 @ 18:58:19
Postat av: soffan

Jag gissar på ABBA..mo ha ha

2008-09-10 @ 20:43:34
Postat av: soffan

Förresten..är de franska du börjar med nu?

2008-09-10 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0