Söndag 21.58

Ja hade jag vart betald bloggare skulle jag varit utan lön vid det här laget. Nu är jag som tur är inte det och jag hoppas att ni inte tagit bort mig som favorit från eran lista ;-) I veckan har jag vart till Malmö på kurs och även hunnit hälsa på min lilltjoppa till lillasyster. Hon bjöd på jättesmarrig paj och jag tackade genom att riva sönder hennes smyckesträd inne på toan. Klantigt men knappast ovanligt...

Malmö bjuder på trevlig shopping, även Umeå hade lite att bjuda på... på tre dagar har jag köpt tre kjolar, tre tröjor, två "vanliga" och en "ovanlig " som jag brukar kategorisera dem, till det oxå ett bälte och ett par fina snöörhängen. Mao har jag shoppat färdigt den här månaden, trist bara att det bara är den 1:a idag...

Imorgon är det måndag, ny vecka nya möjligheter och måsten.... nu måste jag hänga upp tvätten som jag alltid lyckas spara tills dess att jag är trött och nästan inte orkar ställa mig upp!



Kommentarer
Postat av: Johanna

och hur går det med inköpet av träningskläder som det pratats om... ;)

2009-03-02 @ 09:34:50
Postat av: Soffan

Du var väl så mätt så du lutade dig för tungt mot toaskåpet...=)

2009-03-02 @ 16:50:48
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Jajja

jag har inte köpt ett endaste plagg att svettas i!!! Jag får försöka gå på olika pass så att folk inte hinner upptäcka att jag har samma kläder ;-)

.... å jo var tokmätt för du hade ju gjort så god en paj ;)

2009-03-03 @ 21:59:12
URL: http://jajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0